
MARTYNA LECHMAN
jest absolwentką dramaturgii na Wydziale Reżyserii Dramatu PWST w Krakowie. Pracowała w Teatrze Polskim we Wrocławiu, w Teatrze Dramatycznym im. J. Szaniawskiego w Wałbrzychu oraz w Teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie, zajmując się dramaturgią czytań. Była asystentką Iwony Kempy, Moniki Strzępki i Michała Zadary. Jako dramaturg pracowała m.in. przy spektaklu „Sen nocy letniej” (reż. Krzysztof Popiołek, Teatr Zagłębia w Sosnowcu). Jest autorką baśni „O krasnoludkach, gąskach i sierotce Marysi” w Teatrze Bagatela oraz jej wystawianej przez aktorów Bagateli w szpitalach dziecięcych adaptacji „Krasnoludki są na świecie”.
PRZEMYSŁAW REDKOWSKI
absolwent łódzkiej PWSFTviT. Na deskach Teatru Bagatela zadebiutował w „Nocy Walpurgi” (reż. W. Śmigasiewicz) rolą Alochy. Gra w różnorodnym repertuarze od „Zbrodni i kary” po komedie i farsy. Przy „Kochankach nie z tej ziemi” pełni również funkcję asystenta reżysera. Rozbawia publiczność rolami Edwarda Wurzla w „Szalonych nożyczkach” i George’a Pidgena w „Oknie na parlament”.
URSZULA CZERNICKA
scenografka i malarka. Jest absolwentką Wydziału Malarstwa krakowskiej ASP(studia w latach 1993 – 98) oraz absolwentką podyplomowego Studium Scenografii ASP. Autorka projektów wielu scenografii i plakatów teatralnych m.in.: „Push up”, „Między nami dobrze jest”, „Wielki dzień” czy „Seks nocy letniej”. Przygotowała również scenografie do przedstawień realizowanych w Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie.
ARTUR SĘDZIELARZ
Dyrygent, aranżer, śpiewak a także artysta kabaretowy. Ukończył Akademię Muzyczną w Krakowie, oraz tejże uczelni Studia Podyplomowe. Finalista Międzynarodowego Konkursu dla dyrygentów w Bolonii w 2005 roku. Szef Chóru Kameralnego Quattro Voci z którym zdobył wiele nagród i wyróżnień. Od 2014 roku kierownik muzyczny Teatru Bagatela. W ramach projektu „Lato w teatrze” przygotował muzykę do „Efektu motyla” (2013) oraz „Cyberiady. W 40 światów dookoła jutra” (2014), „Strach się bać!” (2015) oraz „Wyspy szczęśliwe” (2016).
MACIEJ SAJUR
absolwent Wydziału Aktorskiego krakowskiej PWST. W 2015 w Europejskim Ośrodku Praktyk Teatralnych „Gardzienice” zagrał AntyNovalisa w spektaklu „Hymny do nocy” wg Novalisa (reż. Maciej Gorczyński). Od IV roku studiów był asystentem Jana Peszka na zajęciach ze scen współczesnych. Brał udział w akcji społecznej „Krasnoludki w szpitalu” organizowanej przez Teatr Bagatela w grudniu 2016 r.
KAMILA PIEŃKOS
absolwentka Wydziału Aktorskiego PWST we Wrocławiu, wykłada w warszawskiej Szkole Aktorskiej Jana i Haliny Machulskich, gra na klarnecie, saksofonie i pianinie, śpiewa, komponuje. Aktorka Teatru Bagatela, brała udział w akcji społecznej „Krasnoludki w szpitalu” organizowanej przez Teatr Bagatela w grudniu 2016 r.
MAREK BOGUCKI
ukończył Wydział Aktorski PWSFTviT w Łodzi. Debiutował pod koniec studiów w „Żołnierzu królowej Madagaskaru” w szczecińskiej inscenizacji Krzysztofa Kolbergera. Był etatowym aktorem Teatrów Powszechnych w Radomiu i Łodzi, a od 2008 pracuje w Teatrze Bagatela. Nie straszny mu żaden repertuar; występował w dramatach Sofoklesa, Shakespeare’a, Czechowa, Gombrowicza i Mrożka.
MAREK OLENIACZ
studiował w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi na Wydziale Operatorskim i Realizacji Telewizyjnej. Od dwudziestu pięciu lat jest związany z krakowskim Teatrem Bagatela, gdzie prowadzi pracownię oświetleniową.
Jest operatorem filmowym, realizatorem świateł, reżyserem świateł. Projektuje także oświetlenie architektoniczne lokali, kawiarni, restauracji. Jest autorem reżyserii świateł do ponad pięćdziesięciu spektakli, m.in.: „Nowonarodzonego”, „Tramwaju zwanego pożądaniem”, „Tanga” „Nocy Helvera”, „Między nami dobrze jest”, „Barbelo, o psach i dzieciach”, czy „Układu”.
PIOTR SKALSKI
absolwent Łódzkiej Akademii Muzycznej, tancerz Eksperymentalnego Studia Tańca Iwony Olszowskiej. Uczestnik wielu realizacji oraz projektów scenicznych w choreografiach min.: Iwony Olszowskiej, Katarzyny Skawińskiej, Marco Volty, Milana Kozanka. Podczas edukacji na kursie instruktorskim przygotował etiudę dyplomową zatytułowaną „OMAM” do muzyki Björk.