Twórcy

Kamila Pieńkos, Marek Bogucki, Artur Sędzielarz, Maciej Sajur, Przemysław Redkowski fot. Piotr Kubic
Kamila Pieńkos, Marek Bogucki, Artur Sędzielarz, Maciej Sajur, Przemysław Redkowski

 

MARTYNA LECHMAN

jest absolwentką dramaturgii na Wydziale Reżyserii Dramatu PWST w Krakowie. Pracowała w Teatrze Polskim we Wrocławiu, w Teatrze Dramatycznym im. J. Szaniawskiego w Wałbrzychu oraz w Teatrze im. S. Jaracza w Olsztynie, zajmując się dramaturgią czytań. Była asystentką Iwony Kempy, Moniki Strzępki i Michała Zadary. Jako dramaturg pracowała m.in. przy spektaklu „Sen nocy letniej” (reż. Krzysztof Popiołek, Teatr Zagłębia w Sosnowcu). Jest autorką baśni „O krasnoludkach, gąskach i sierotce Marysi” w Teatrze Bagatela oraz jej wystawianej przez aktorów Bagateli w szpitalach dziecięcych adaptacji „Krasnoludki są na świecie”.

 

PRZEMYSŁAW REDKOWSKI

absolwent łódzkiej PWSFTviT. Na deskach Teatru Bagatela zadebiutował w „Nocy Walpurgi” (reż. W. Śmigasiewicz) rolą Alochy. Gra w różnorodnym repertuarze od „Zbrodni i kary” po komedie i farsy. Przy „Kochankach nie z tej ziemi” pełni również funkcję asystenta reżysera. Rozbawia publiczność rolami Edwarda Wurzla w „Szalonych nożyczkach” i George’a Pidgena w „Oknie na parlament”.

 

URSZULA CZERNICKA

scenografka i malarka. Jest absolwentką Wydziału Malarstwa krakowskiej ASP(studia w latach 1993 – 98) oraz absolwentką podyplomowego Studium Scenografii ASP. Autorka projektów wielu scenografii i plakatów teatralnych m.in.: „Push up”, „Między nami dobrze jest”, „Wielki dzień” czy „Seks nocy letniej”. Przygotowała również scenografie do przedstawień realizowanych w Teatrze im. Stefana Jaracza w Olsztynie.

ARTUR SĘDZIELARZ

Dyrygent, aranżer, śpiewak a także artysta kabaretowy. Ukończył Akademię Muzyczną w Krakowie, oraz tejże uczelni Studia Podyplomowe. Finalista Międzynarodowego Konkursu dla dyrygentów w Bolonii w 2005 roku. Szef Chóru Kameralnego Quattro Voci z którym zdobył wiele nagród i wyróżnień. Od 2014 roku kierownik muzyczny Teatru Bagatela. W ramach projektu „Lato w teatrze” przygotował muzykę do „Efektu motyla” (2013) oraz „Cyberiady. W 40 światów dookoła jutra” (2014), „Strach się bać!” (2015) oraz „Wyspy szczęśliwe” (2016).

 

MACIEJ SAJUR

absolwent Wydziału Aktorskiego krakowskiej PWST. W 2015 w Europejskim Ośrodku Praktyk Teatralnych „Gardzienice” zagrał AntyNovalisa w spektaklu „Hymny do nocy” wg Novalisa (reż. Maciej Gorczyński). Od IV roku studiów był asystentem Jana Peszka na zajęciach ze scen współczesnych. Brał udział w akcji społecznej „Krasnoludki w szpitalu” organizowanej przez Teatr Bagatela w grudniu 2016 r.

 

KAMILA PIEŃKOS

absolwentka Wydziału Aktorskiego PWST we Wrocławiu, wykłada w warszawskiej Szkole Aktorskiej Jana i Haliny Machulskich, gra na klarnecie, saksofonie i pianinie, śpiewa, komponuje. Aktorka Teatru Bagatela, brała udział w akcji społecznej „Krasnoludki w szpitalu” organizowanej przez Teatr Bagatela w grudniu 2016 r.

 

MAREK BOGUCKI

ukończył Wydział Aktorski PWSFTviT w Łodzi. Debiutował pod koniec studiów w „Żołnierzu królowej Madagaskaru” w szczecińskiej inscenizacji Krzysztofa Kolbergera. Był etatowym aktorem Teatrów Powszechnych w Radomiu i Łodzi, a od 2008 pracuje w Teatrze Bagatela. Nie straszny mu żaden repertuar; występował w dramatach Sofoklesa, Shakespeare’a, Czechowa, Gombrowicza i Mrożka.

 

MAREK OLENIACZ

studiował w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi na Wydziale Operatorskim i Realizacji Telewizyjnej. Od dwudziestu pięciu lat jest związany z krakowskim Teatrem Bagatela, gdzie prowadzi pracownię oświetleniową.
Jest operatorem filmowym, realizatorem świateł, reżyserem świateł. Projektuje także oświetlenie architektoniczne lokali, kawiarni, restauracji. Jest autorem reżyserii świateł do ponad pięćdziesięciu spektakli, m.in.: „Nowonarodzonego”, „Tramwaju zwanego pożądaniem”, „Tanga” „Nocy Helvera”, „Między nami dobrze jest”, „Barbelo, o psach i dzieciach”, czy „Układu”.

 

PIOTR SKALSKI

absolwent Łódzkiej Akademii Muzycznej, tancerz Eksperymentalnego Studia Tańca Iwony Olszowskiej. Uczestnik wielu realizacji oraz projektów scenicznych w choreografiach min.: Iwony Olszowskiej, Katarzyny Skawińskiej, Marco Volty, Milana Kozanka. Podczas edukacji na kursie instruktorskim przygotował etiudę dyplomową zatytułowaną „OMAM” do muzyki Björk.